czwartek, 9 września 2010

.DOT.

Któregoś dnia wylądowałam przypadkiem w małym, ale dość przytulnym sklepiku z odzieżą damską. Rozejrzałam się dookoła – ściany zdobiły zdjęcia dość ciekawych i nie drogich kreacji oraz tatuaży.
Postanowiłam poszukać właściciela sklepu i jak zawsze w takich wypadkach zapytać go o historię powstania sklepu, jego początki i trudności, jakie napotkał on w wprowadzeniu swojej marki do drugiego życia. Zapraszam do krótkiego wywiadu z Chesterem Thor:

SLadies: Witam Bardzo Serdecznie
Ch.T.: Witam Ciebie serdecznie :)
SLadies: Chciałam zapytać od jak dawna w społeczności SL działa sklep .DOT.! Fashion, jakie produkty oferował on na początku i przede wszystkim, kto był pierwszym kreatorem.
Ch.T.: Otóż sklep powstał stosunkowo niedawno, około miesiąca temu. Oferuje on modę damska, chociaż nie ukrywam, że jestem otwarty także na modę męska i w przyszłości zapewne pójdę także w tym kierunku. Jako, że sklep otworzyłem w pojedynkę jestem jedynym twórca.
SLadies: Ilu aktualnie kreatorów pracuje nad produktami .DOT.! Fashion?
Ch.T.: Aktualnie sam pracuję nad nowymi rzeczami.
SLadies: Czy w planach jest jakiś większy rozwój sklepu?
Ch.T.: Jeśli będą sprzyjające warunki no i przede wszystkim zadowolenie klientów to, dlaczego nie? :)
SLadies: A czy można spodziewać się promocji w sklepie?
Ch.T.: Oczywiście, że tak. Staram się obniżać okazjonalnie ceny o 50% a nawet i 70%. Nie mogło oczywiście także zabraknąć LUCKY BOARD aby odwiedzający mogli wygrać cos dla siebie.
SLadies: Czy produkty marki !.DOT.! Fashion wyróżniają się jakoś spośród ogromu produktów oferowanych przez tysiące kreatorów z całego świata?
Ch.T.: Trudne pytanie, gdyż każdy stara się być oryginalnym i w pewnym sensie wkłada w produkt serce. Myślę, że każdy na pewno znajdzie cos dla siebie, a przecież o gustach się nie dyskutuje prawda? :)
SLadies: Dziękuję bardzo za tą rozmowę, no i życzę oczywiście jak najlepszego utargu.
Ch.T.: Ja również serdecznie Tobie dziękuję :)

Jeszcze przez chwile przeglądałam produkty poczym wróciłam do redakcji gazety. Sklep oraz jego właściciel zrobili na mnie duże wrażenie. Produkty dobrej jakości, dopracowane w każdym szczególe i myślę ze na każdą kieszeń. Pozostaje mi tylko w imieniu swoim i właściciela zaprosić do zakupów.

Autor: Artemida Charisma
Wywiad z: Chester Thor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz