środa, 8 września 2010

KC Clothes & Jewellery

     Dosyć niedawno odbył się pierwszy polski Hunt mający na celu reklamę polskich sklepów i polskich produktów. Nasza gazeta także zamierza wspierać i promować polskie produkty i instytucje. Jedną z bardziej znanych polskich marek jest KC Clothes & Jewellery dystrybuująca ubrania, dodatki i biżuterię na SL’owy rynek. Postaram się przybliżyć państwu owy sklep „od kuchni” jednocześnie promując produkty tej marki.
   Na początku chciałam zapytać właściciela sklepu o historię powstania sklepu, jego pierwsze początki i trudności, jakie napotkał on w wprowadzeniu swojej marki do drugiego życia. Zapraszam do krótkiego wywiadu:

SLadies: Witam Bardzo Serdecznie
K.C.: Witam
SLadies: Chciałam zapytać od jak dawna w społeczności SL działa sklep KC Clothes & Jewellery, jakie produkty oferował on na początku i przede wszystkim, kto był pierwszym kreatorem.
K.C.: Sklep KC Clothes & Jewellery powstał dość niedawno, bo około 4 miesięcy temu. Początki? Bardzo trudne, jak to z początkami zazwyczaj bywa. Zaczęło się od fascynacji świetnymi kreacjami, w jakich widywałam innych rezydentów. Będąc młodym avatarem nie było mnie stać na tego typu rzeczy, postanowiłam zatem być samowystarczalna.

Po tej krótkiej rozmowie teleportowałam się na teren sklepu. Przyjemne kolory i nowoczesna architektura od razu pokazały, że trafiliśmy do profesjonalnego miejsca. Nowoczesne wnętrze wypełnione było dziesiątkami różnych produktów po przystępnych cenach. Oglądałam wszystko z zaciekawieniem. Przeszłam między półkami, i już po chwili nie mogłam się oprzeć pięknej bransoletce – ach, te kobiece nałogi. Następnie ponownie spotkałam właścicielkę sklepu i kontynuowałam rozmowę:

SLadies: Ilu aktualnie kreatorów pracuje nad produktami KC?
K.C.: Jeden. Od samego początku jest jeden kreator, którym jestem ja. Mimo ze zaglądając w niektóre przedmioty można zauważyć innych avatarow jako kreatorów. Wynika to tylko z mojego lenistwa. Dość często używam sculptow i innych ulatwiaczy jednak przy linkowaniu, niespecjalnie zwracam na to uwagę, stad czasem niektórzy maja wątpliwości. Ale mogę zapewnić ze kreatorką wszystkich rzeczy znajdujących sie w moim sklepie jestem ja :)
SLadies: Czy w planach jest jakiś większy rozwój sklepu?
K.C.: Myślę ze otworzenie mainstore to już jakiś większy krok naprzód. Zaczynałam od sprzedaży pantoflowej, niektóre z rezydentek na pewno kojarzą mnie z natrętnym domokrążcą. Zagadywałam innych użytkowników pytając, czy nie maja ochoty zerknąć na moje kreacje. Co ciekawe nie miałam wtedy ani rzeczy wystawionych na xstreet ani in world. Tak właśnie zarobiłam na swój pierwszy rent :) Potem było z górki.
SLadies: A czy można spodziewać się promocji w sklepie?
K.C.: Promocje jakieś sa zawsze. Aby być z nimi na bieżąco zapraszam do dołączenia do mojej grupy :)
SLadies: Czy produkty marki KC Clothers & Jewellery wyróżniają się jakoś spośród ogromu produktów oferowanych przez tysiące kreatorów z całego świata?
K.C.: Myślę ze duża wygoda dla wszystkich rezydentów jest fakt ze zawsze mogą do mnie napisać, złożyć zamówienie, poprosić o recolour. Inni kreatorzy zamykają sie na opinie klientow tworząc alty, które służą wyłącznie do wystawiania przedmiotow. Ja ze swoimi klientami zawsze staram się sie utrzymywać dobry kontakt.
SLadies: Dziękuję bardzo za tą rozmowę, no i życzę oczywiście jak najlepszego utargu.
K.C.: Dziekuje bardzo.

   Jeszcze przez chwile przeglądałam produkty po czym wróciłam do redakcji gazety. Sklep faktycznie zrobił na mnie duże wrażenie, myślę, że takich miejsc powinno być więcej w SL. Osobiście polecam sklep dla wszystkich czytelników, jednocześnie polecając by w miarę możliwości kupować polskie produkty – tym samym napędzimy naszą małą, ale prężną gospodarkę w SL!

Autor: Suzane Nyn
Wywiad z: Katerine Caffarelli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz