sobota, 11 września 2010

Dziwne zamieszanie z LM klubu

Dziś wielki dzień - otwarcie TABOO II CAMPARI GENERATION. Postanowiliśmy z mężem ze zobaczymy co się tam dzieje, jak impreza się kreci itp.
Mój mąż teleportował się pierwszy, a ja chociaż miałam LM w Inventory poprosiłam go o tp.
Jakież było moje zdziwienie gdy wylądowałam w zupełnie innym miejscu niż oczekiwałam!!!! Mój małżonek otwarł wyszukiwarkę, wpisał POLSKA i na drugim miejscu od góry ujrzał klub TABOO (o dziwo z trafficem 10563). Niewiele myśląc teleportował się tam i posłał tp dla mnie
Przetarłam swoje realne oczy ze zdziwienia, wyczyściłam okulary - zatkało mnie. Nie tego oczekiwałam....
Zobaczyłam klub który został niedawno zamknięty!!! Parkiet ten sam, otoczenie łudząco podobne, to samo logo itp. Brakowało jednak charakterystycznych chimer i przede wszystkim osób które znam. Pośród obcobrzmiących nazwisk awatarów (prawdopodobnie zagranicznych) dostrzegłam tylko dwa bardzo mi znajome - pary która jeszcze nie dawno prowadziła FRESH CLUB a wcześniej współpracowała z ownerką nowo otwartego TABOO II CAMPARI GENERARTION.

TABOO CLUB - http://slurl.com/secondlife/Chickens%20World/219/177/31

Poprosiłam o tp sama ownerke nowego clubu i już po chwili znalazłam się tam gdzie chciałam - w TABOO II CAMPARI GENERATION.

TABOO II CAMPARI GENERATION - http://slurl.com/secondlife/Koh%20Chang/197/82/718

Zastanawiam się co się dzieje? Nie wiem jak inni rezydenci SL, ale ja pomimo tego ze jestem co wieczór w SL nie słyszałam o reaktywacji "starego" TABOO!!!
Cichaczem i po kryjomu zostal zlikwidowany FRESH CLUB (pisałam o tym tu i na forum Secondlife.pl). Cichaczem został wybudowany klub w nowej lokalizacji ze starym logo i starą nazwą. Dlaczego?
Czy kiedykolwiek się dowiemy skąd to cale zamieszanie?
 A co wy drodzy czytelnicy o tym sądzicie?

Czekamy na Wasze opinie.

1 komentarz:

  1. "A co wy drodzy czytelnicy o tym sądzicie?" A może by tak szanowna Pani Redaktor wypowiadajac sie w temacie klubu Fresh, nie wspomne juz o klubie Taboo, troche sie wysilila i zadala sobie ten trud aby chwile porozmawiac z ownerem. Oczywiscie przedstawiajac sie jako redaktor SLadies, a nie zupelnie anonimowo i prywatnie jak to mialo miejsce. Nie wiem jak to jest do końca, ale jesli ktos nie jest ograniczony umysłowo, to chyba wie doskonale ze kluby w sl stoja na prywatnych landach utrzymywanych z prywatnych srodkow, czasami sa wlasnoscia grup, ktore i tak finansuja ownerzy, a kluby sa tylko udostepniane publicznie, wiec kazdy moze sobie otwierac i zamykac co chce i kiedy chce. A poza tym co to za redaktor piszący o innych klubach jesli sam jest zatrudniony w klubie konkurencyjnym ?!
    Pozdrawiam
    Mike Fetuccio

    OdpowiedzUsuń