niedziela, 5 września 2010

AMNESIA CLUB

Kilka dni temu odezwał się do mnie ktoś, kogo dawno nie było w SL - Lukash Olivieri. I od razu dostałam informację ze wraz z naszą wspólną znajomą Ami Winslet reaktywuje on "pewien" klub. Oczywiście dostałam także zaproszenie do klubu. Dostałam LM i bardzo się zdziwiłam. Okazało się ze tym klubem jest dobrze mi znany AMNESIA CLUB!! Dziś znalazłam chwilkę żeby zajrzeć w to miejsce. Klub usytuowany jest na dachu dość szarego i ponurego "zapomnianego" miasta. To takie futurystyczne miejsce, utrzymane w odcieniach szarości. Jednak o ile na dole jest szaro a jedyne kolory jakie są wyzierają z wystaw sklepowych, o tyle na górze pomimo szarości jest cieplej i przytulniej. Może sprawiają to ognie naokoło parkietu, może ogólny wystrój. Wygląda to jednak dość ciekawie. W porównaniu z plażą, na której poprzednio stał AMNESIA CLUB jest to zmiana bardzo radykalna. Ownerzy klubu mówią, że w sumie to klub reaktywowano przez przypadek. Ze szukano miejsca pod sklep. Krajobraz futurystycznego miasta się spodobał wiec wynajęto sklep. A ze przypadkiem na dachu było dużo miejsca wiec pomyśleli o reaktywacji klubu. Mówią ze nie chodzi o traffic ani o zarobek. Chodzi raczej o stworzenie miejsca do spotkań.

Klub prezentuje się na filmiku w YouTube:

Autor: Artemida Charisma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz