środa, 18 sierpnia 2010

Redkacja SLadies Magazine!


Witam wszystkich internautów oraz rezydentów Second Life. Przede wszystkim na początku chciałam podziękować wszystkim stałym czytelnikom za odwiedziny – nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie znajdzie się tylu chętnych czytelników.

Zapewne zauważyliście, że przez ostatnie dni nie były dodawane nowe artykuły – było to spowodowane pracami… budowlanymi. Dzięki naszemu sponsorowi w ostatnim czasie powstała Redakcja SLadies Magazine. Powstała ona na kolebce polskiej społeczności w SL – miejscowości Bigos!. Redakcja mieści się na parterze budynku zaraz obok ratusza.

Jaki jest cel owej inwestycji? Przede wszystkim reklama. Oprócz tego w redakcji umieszczony jest TIP, do którego można wpłacać datki na naszą gazetę. Członkowie społeczności SL znajdą tam także dane kontaktowe do redakcji, małe ogłoszenie czy zachętę do współpracy. Oprócz tego można usiąść sobie wygodnie w fotelu i poplotkować z redaktor na randomowy temat. Wszystkich internautów zapraszam do naszej nowej redakcji!

Oprócz tego składam małą prośbę do współpracowników – ostatnio pojawia się u mnie bardzo dużo wiadomości „IM” – a przy zbyt dużej ich ilości program po prostu je usuwa. Tak, więc na „IM” proszę pisać tylko w najpilniejszych sprawach – a jeżeli chcesz mieć pewność, że twoja wiadomość dojdzie do mnie w 100% - stwórz Note Carda i wyślij go do mnie (w treści wpisz, co chcesz mi przekazać). Program nie usuwa wysyłanych przedmiotów tak, więc masz pewność dostarczenia informacji.

Pozdrawiam jeszcze raz, Suzane Nyn

Autor: Suzane Nyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz